Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Puchar z kuli kwiatowej

Co roku organizuję w mojej grupie świetlicowej konkurs czytelniczy dla pierwszoklasistów. Na początku czerwca wykładam kilka książek, których fragmenty uczestnicy konkursu głośno czytają pod koniec lipca. Dzieci same są jurorami w tym konkursie, a uczestnictwo jest dobrowolne. Nagrodą główną w tym roku był puchar kwiatowy przygotowany przeze mnie z kuli kwiatowej i z rurek papierowej wikliny.



Kulę przygotowujemy według opisu zawartego tutaj.

W środek kwiatów wkleiłam kolorowe koraliki, a pomiędzy różyczkami umieściłam zielone listki.


Rurkę po papierowych ręcznikach kuchennych okleiłam papierową wikliną.


Podstawę stanowią sprasowane w palcach i oklejone dookoła  papierowe rurki.


Kolumnę spryskałam złorym lakierem i dokleiłam na górze pasek żółtej organzy.


Kulę przykleiłam na organzę i dowiązałam czerwoną wstążkę.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz