Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Klatka z ptaszkiem


Ptaszek w klatce z papierowej wikliny. 
Zauważyłam, że dzieciom o wiele więcej radości sprawia, kiedy zwinięte przez nie rurki przeznacza się na uplecenie prac przedstawiających zwierzęta. Nasze świetliczaki przepadają za  splecionymi z papierowej wikliny wężami, żółwiami, żabami, ślimakami, a klatka z ptaszkiem zrobiła prawdziwą furrorę. 


Klatkę zaczęłam splatać "na opak" bo od góry. Nie był to chyba najlepszy pomysł. Trudno było mi utrzymać stabilność wyrobu. Następną zacznę zwijać od denka.


Dla uzyskania zaokrąglonego sklepienia klatki wykorzystałam gumową piłkę.


Po upleceniu dołu klatki, wkleiłam zwinięte w ślimaczki ozdoby. Przyklejenie ptaszka na huśtawce, "zamontowanie" drzwiczek i uchwytu do zawieszenia klatki zostaje nam na koniec.



Całość ozdabiają papierowe różyczki, których sposób wykonania opisałam tutaj.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz